czwartek, 12 września 2013

Meble na wymiar raz jeszcze

Witam!

Firm meblarskich lub firm "meblarskich" a czasami w cudzysłów trzeba wziąć i słowo określające działalność gospodarczą rośnie jak grzybów po deszczu. W Mińsku i okolicach jest ich bardzo dużo. Mowa oczywiście o firmach robiących meble na wymiar. Oprócz wspomnianego przeze mnie jakiś czas temu Gamaru, chciałbym opowiedzieć o TKmeble. Przyczyn jest kilka. Otóż ta firma jest dzieckiem mojego kolegi, Tomasza Kowalskiego. Zajął się on wykonywaniem mebli na wymiar nie z przypadku. Ma już w tym doświadczenie i własna działalność pozwala mu rozwinąć skrzydła.
Meble na wymiar, tkmeble, Tomasz Kowalski, www.tkmeble.pl, Mińsk Mazowiecki
Tą kuchnię niektórzy poznają. System Blum - świetna sprawa. Zabudowa to inna jakość korzystania z kuchni.
Meble na wymiar, tkmeble, Tomasz Kowalski, www.tkmeble.pl, Mińsk Mazowiecki
Taki mebelek możecie sobie od Tomka kupić, czeka gotowy :)
Szafek, a szafek! I to wszystko na wymiar :)
Meble na wymiar, tkmeble, Tomasz Kowalski, www.tkmeble.pl, Mińsk Mazowiecki
No, to jeśli Was choć trochę zainteresowałem, jesteście z Mińska Mazowieckiego, Warszawy albo jakichś okolic - zapraszam do Tomka na stronę - www.tkmeble.pl.

6 komentarzy:

  1. Tego typu meble wydają się być najlepszym rozwiązaniem. Tu można też pomyśleć o wsparciu firmy http://chobotdesign.pl w urządzaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja jestem zwolenniczką posiadania fajnych mebli robionych na wymiar i muszę przyznać, że teraz sama szykuję się do takiej zabudowy. Już nawet czytałam na stronie https://kalkuluj.pl/euslugi/dom_wnetrza_i_ogrod/aranzacje_wnetrz/sypialnia/glebokosc_szafy_-_na_ile_jest_wazna.html na ile ważna jest sama głębokość naszych szaf.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dziś w każdym domu znajdziemy jakieś meble, które były robione na wymiar i mnie to wcale by nie zdziwiło. Sama także często korzystam z akcesoriów meblowych https://www.gtv.com.pl/pl/ gdyż wiem, że sprawdzą się one znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda samo posiadanie takich mebli jest świetną sprawą i muszę przyznać, ze ja również chętnie takie meble zamawiam. Bardzo fajnie, że stolarz http://kacprzak-stolarz.pl/ bez najmniejszego problemu jest w stanie je wykonać.

    OdpowiedzUsuń