środa, 22 lutego 2012

Zaproszenia ślubne

Witam!

Ruszył nowy dział na stronie NASZESLUBNE.PL, a mianowicie zaproszenia ślubne. Do tematu przymierzałem się bardzo długo, tak aby to co zaproponuję było nie tylko estetyczne, ale również atrakcyjne cenowo. Aktualnie zamieściłem dwie pierwsze serie.



Pierwsza to kwiaty... Mamy 6 wzorów, wszystkie znajdziecie w dziale zaproszenia ślubne na mojej stronce.



W tej chwili już są na stronce umieszczone również klasyczne zaproszenia z okładką i wstążką. Może być ona albo wywijana jak na powyższym zdjęciu - lub w postaci estetycznej kokardki.

Więcej zaproszeń będzie systematycznie dodawanych. Co jest ważne, bo często mam o to pytania. Termin realizacji zaproszeń to od 24h do 72h. Wszystko zależy od komplikacji projektu, personalizacji zaproszeń oraz dostępności materiałów. Dzięki temu, że wszystko jest wykonywane na miejscu mogę zaproponować takie terminy jak i ceny, które przebijają allegrowe. Mimo, że tam jest pozornie taniej - to pamiętajcie, że często jakość wykonania jest żenująca co potwierdzają moi przyjaciele, którym zdarzyło się naciąć na oszczędnościach. Druga sprawa - moje zaproszenia są "na gotowo". Zastanówcie się ile czasu kosztuje Was zawiązanie ok 100-200 kokardek i teraz powiedzcie czy na allegro dalej jest tak tanio...

Zapraszam na stronę NASZESLUBNE.PL :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz